Kurv  

Ingen varer

0,00 kr Forsendelse
0,00 kr Moms
0,00 kr I alt

Priserne er inklusiv moms

Til betaling

Salgs- og leveringsbetingelser

Salgs- og leveringsbetingelser

Varebestilling:
Alle vores produkter er kun til professional brug!

For at bestille varer, skal du benytte indkøbskurven, hvori du skal tilføje de varer, du ønsker at bestille. Såfremt du har angivet din e-mail adresse korrekt, vil du modtage en ordrebekræftelse fra os på e-mail. Dette er et bevis på, at din ordre er registreret. Varen leveres hurtigst muligt via Post Nord.


Priser:

Alle anførte priser i webshoppen er med 25 % moms. Der tages forbehold for force majeure, afgiftsændringer, udsolgte varer og trykfejl. Alle priser er eksklusiv forsendelsesomkostninger. Der benyttes Post Nords gældende takster for pakke post se (www.postdanmark.dk).

Betaling:

I vores webshop kan der betales med VISA/Dankort, PayPal, Mobilepay, Bankoverførsel og ViaBill.
Der opkræves gebyr for betaling med kreditkort i henhold til PBS` regler se (www.pbs-international.dk). Vi trækker først beløbet på din konto når varen sendes.
Når du indtaster kortinformationer, sker overførslen krypteret. Der anvendes SSL-kryptering, der giver en meget stor sikkerhed for fortrolige oplysninger ikke kan opsnappes af tredjepart. Sikkerheden bliver løbende kontrolleret af nogle af landets dygtigste IT-sikkerhedskonsulenter. Derfor kan du roligt handle med betalingskort hos os.

 

Efter du har betalt, og pakken er afsendt, vil du modtage en faktura samt en kreditnota, som du kan hente på webshoppen under ”Min konto” og derefter ”Mine kreditnotaer”. Under ”Min konto” og derefter ”Oversigt og detaljeret information vedr. Mine odre”, finder du din faktura.

Returnering og reklamation
Returnering/ombytning:
Du har fuld returret. Ønsker du at returnere en vare, skal du indenfor 14 dage efter modtagelsen, returnere varen i intakt, original og ubrugt stand. Du kan ikke refundere brugte varer, eller varer der ikke er i samme stand som ved levering. Når du benytter fortrydelsesretten, skal du selv betale for fragten for at sende varen retur til os.

Hvis ikke din pakke er afhentet til tiden ved posthus eller pakkeshop, og den er sendt retur til os, vil vi kontakte dig, hvor du vil få to muligheder:

  •         Vi kan sende paken igen, dog vil leveringomkostningerne være mellem 39 og 59 kr. Afhæning af om det er med eller uden omdeling.
  •         Hvis du ikke ønsker at modtage pakken alligevel, kan vi overføre pengene tilbage på din konto, minus leveringsomkostninger samt returneringsomkostnigner. Returneringsomkostnignerne er 38 kr. og forsendelsesomkostningerene er afhænig af om du har fået sendt din pakke med hjemmelevering eller til pakkeshop/boks - fra 39 kr - 59 kr. Du kan også få pengene sat ind på din konto i webshoppen. 

Når du har returneret en pakke, vil pengene komme retur på den konto, som pengene er hævet fra. De kan også blive sat ind på din konto på webshoppen, som en rabatupon. Dette kan dog ikke refunderes eller indfris til kontanter.

Hvis Joannas Lashes har lavet en fejl ift. en odre, betaler vi portoen og sender en printselv returlabel til dig.

Hvis kunden har bestilt forkerte varer eller ønsker at returnere pakken indenfor de 14 dage, er det kunden selv, der betaler portoen.

Når du sender en returpakke tilbage til os, skal du altid sørge for at der er odrenummer i eller på pakken. Når du sender pakken retur, skal den pakkes i en sikker emballage og sendes med et tracking nummer. Vi tager ikke ansvar for returpakker, som er sendt uden trackingnummer.

Reklamationsret:
12 måneders reklamationsret - evt. begrænset af holdbarhedsdato - gælder også brugte varer og skaffevare, men ikke specielt fremstillede varer. Du skal reklamere inden for rimelig tid, hvilket er inden 2 uger efter man har konstateret fejlen eller manglen.

På alle produkter ydes der garanti, ifølge købeloven, indenfor 12 måneder, medmindre producenten selv giver yderligere garanti på produktet. Det foregår således, at du sender den defekte vare til os, hvor du betaler for fragten til os. Vi kan enten refundere produktet med et rabatkodeord af produktens værdi eller sende et nyt produkt til dig.
Vi kontrollerer alle varer inden forsendelse. Skulle der alligevel være en fejl eller mangel på den leverede vare, bør varen hurtigst muligt og helst senest 14 dage fra modtagelsen, returneres.
Alle returvarer skal sendes og være vedlagt information med dit navn, ordrenr. samt årsag til returnering af varen til.

 

Hvis din pakke er blevet ødelagt under forsendelsen, skal du tage billeder af pakken før den åbnes, samt af varene indeni, så vi kan lave en evt. reklamation.

 

Reklamation af elektroniske produtker

Reklamation af elektroniske varer, skal ske ved at sende et billede eller en video af produktet samt problemet. Derefter vil vi sende videoen eller billedet ind til vores producent, så det kan undersøges. Derefter vil vi vende tilbage til dig.

 

 

Persondata:

Hvorfor anvender vi dine data?

Vi anvender dine data for at kunne tilbyde dig service og support samt til at forbedre den overordnede kundeserviceoplevelse ved brug af e-mail, chat funktion, telefonopkald og sociale medier. I denne kontekst anvender vi dine personoplysninger til at behandle dine spørgsmål, klager og forespørgsler om reklamation vedrørende produkter eller teknisk support. Vi analyserer også data på et samlet niveau, for at vide mere om hvad vores kunder ønsker eller forventer, trends, med mere.

Vi kan få behov for at kontakte dig via e-mail, telefon, sociale medier eller på anden vis, hvis der skulle opstå problemer med din bestilling.

Hvilke typer af personlige oplysninger anvender vi?
Vi anvender følgende kategorier af personlige oplysninger:

* Kontaktoplysninger som navn, adresse, e-mailadresse og telefonnummer
* Betalingsoplysninger og betalingshistorik
* Ordreoplysninger
* Ordrenummer
* Transaktionsbeløb
* Transaktionsdato

Hvem har adgang til dine personlige oplysninger?
Dine personoplysninger, anvendes kun til at betjene dig med ovennævnte tjenester. Medarbejdere hos Joannas Lashes, har adgang til disse oplysninger.

Hvilken lovmæssig ret har vi til at anvende dine personlige oplysninger?
Anvendelse af dine personlige oplysninger er en forudsætning for, at Joannas Lashes kan yde dig den rette kundeservice, administration og levering af dine produkter.

Behandlingen af dine personoplysninger i forbindelse med meddelelser om produkter, vi har fået på lager igen, er nødvendig, hvis JoLash skal opfylde Underret mig-aftalen.

Hvor længe opbevarer vi dine oplysninger?
Vi opbevarer dine oplysninger, så længe du er aktiv kunde.

 

Vores adresse:
Joannas Lashes ApS
Bjørupgade 13
4800 Nykøbing Falster

tlf. 71 74 90 02