Kurv  

Ingen varer

0,00 kr Forsendelse
0,00 kr Moms
0,00 kr I alt

Priserne er inklusiv moms

Til betaling

Returnering og Reklamation

Returnering og reklamation

Returnering/ombytning:
Du har fuld returret. Ønsker du at returnere en vare, skal du indenfor 14 dage efter modtagelsen, returnere varen i intakt, original og ubrugt stand. Du kan ikke refundere brugte varer, eller varer der ikke er i samme stand som ved levering. Når du benytter fortrydelsesretten, skal du selv betale for portoen og sende varen retur til os. Alle returvarer som sendes til os skal der vedlægges information med dit navn, ordrenr. samt årsag til returnering af varen. Når du sender en returpakke tilbage til os, skal du altid sørge for at der er ordrenummer i eller på pakken. Når du sender pakken retur, skal den pakkes i en sikker emballage og sendes med et tracking nummer. Vi tager ikke ansvar for returpakker, som er sendt uden tracking nummer.

Hvis Joannas Lashes har lavet en fejl ift. en ordre, betaler vi portoen og sender en print selv returlabel til dig.

Når du har returneret en pakke, vil pengene komme retur på den konto, som pengene er hævet fra. De kan også blive sat ind på din konto på webshoppen, som en rabatkupon. Dette kan dog ikke refunderes eller indfries til kontanter.

Hos JoLash ombytter vi ikke. Fremgangsmåden er således at, du sender de varer retur du ønsker, hvorefter du går ind og opretter en ny ordre.

Pakken sendes til:


Joannas Lashes ApS
Bjørupgade 13
4800 Nykøbing Falster

tlf. 71 74 90 02


Hvis ikke din pakke er afhentet til tiden ved posthus eller pakkeshop

Vil den blive sendt retur til os og vi vil kontakte dig, hvor du vil få to muligheder:

 

  •  Vi kan sende pakken igen, dog vil leveringomkostningerne være mellem 39 og 58 kr. Afhængig af om det er med eller uden omdeling.

 

  • Hvis du ikke ønsker at modtage pakken alligevel, kan vi overføre pengene tilbage på din konto, minus leveringsomkostninger samt returneringsomkostninger. Returneringsomkostninger er 38 kr. og forsendelsesomkostningerne er afhængig af om du har fået sendt din pakke med hjemmelevering eller til pakkeshop/boks - fra 39 kr - 58 kr. Du kan også få pengene sat ind på din konto i webshoppen.

Hvis vi ikke hører fra dig efter 14 dage, returnere vi pengene minus leverings- og returneringsomkostninger, og du har pengene indenfor 1-2 hverdage.



Reklamationsret:

12 måneders reklamationsret - evt. begrænset af holdbarhedsdato - gælder også brugte varer og skaffevare, men ikke specielt fremstillede varer. Du skal reklamere inden for rimelig tid, hvilket er inden 2 uger efter man har konstateret fejlen eller manglen.

På alle produkter ydes der garanti, ifølge købeloven, indenfor 12 måneder, medmindre producenten selv giver yderligere garanti på produktet. Det foregår således, at du sender den defekte vare til os, hvor du betaler for fragten til os. Vi kan enten refundere produktet med et rabatkodeord af produktets værdi eller sende et nyt produkt til dig.
Vi kontrollerer alle varer inden forsendelse. Skulle der alligevel være en fejl eller mangel på den leverede vare, bør varen hurtigst muligt og helst senest 14 dage fra modtagelsen, returneres.

Har du modtaget forkerte varer så må du ikke tage varen i brug, da du mister rettigheden til returnering. Kontakt os ved fejl levering for at modtage en gratis returnerings label sammen med den korrekte vare du har bestilt. På denne måde koster det dig ikke noget at sende den forkerte varer retur til os.


Alle returvarer skal sendes og være vedlagt information med dit navn, ordrenr. samt årsag til returnering af varen.

 
Hvis din pakke er blevet ødelagt under forsendelsen, skal du tage billeder af pakken før den åbnes, samt af varerne indeni, så vi kan lave en evt. reklamation.

Reklamation af elektroniske produkter

Reklamation af elektroniske varer, skal ske ved at sende et billede eller en video af produktet samt problemet. Derefter vil vi sende videoen eller billedet ind til vores producent, så det kan undersøges. Derefter vil vi vende tilbage til dig.